پسرم تاحالا نخورده هردفه هم ازش میپرسم میگه دوس ندارم بخورم
بچه منم دوست داره
ولی دمنوش به درست میکنم بجای چای که اونم بونه بخوره
ما بخوریم اونم میخواد خیلی کمرنگ میریزم با خرما یا کشمش میخوره. بیشترشو البته خالی میکنه تو سینی
منم دوسداره میدم بهش
کوروشم گاهی جوگیر میشه میگه میخوام منم خیلی کمرنگ بهش میدم
ما تو خونه نمیخوریم اصلا ولی جایی بریم باشه خیلی کمرنگ میدم بهش
من تا حالا ندادم بهش
خودمون که میخوریم برای پسرم شیره میبرم تو آب میخوره
امتحان کنین شما هم
پسر من تا حالا نخورده ولی متاسفانه مادرشوهرم اصرار داره بدم بهش منم هر بار میگم قبلا دادم دوس نداره
اره پسر منم دوست داره ولی چایی نمیدم دو سه قطره میمیچکونم تو آب جوش ..
دختر منم چای زیاد میخوره تلخم بش میدم ولی دوست داره بازم ولی تا ۱۲ سالگی نباید بخورن🫠
عاشق چاییه پسرم
اره گلم پسرمنم دوست داره
منم جدیدا بهش میدم صبحا صبحونه میدم بدون قند اینا گاهی ک پنیر میخوره دوتا قند ميندازم تو چای
دختر منم هر وقت ما میخوریم میخاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.