سلام خانومای گل
.فردا صبح میرم واسه زایمان برام دعا کنین

۵ پاسخ

به سلامتی باشه انشالله که همه مامان ها بچه هاشونو سالم وبه موقع بغلم بگیریم

اینشالله به خوبی زایمان کنی کوچولو تو بغل بگیری عزیزم

خوشبحالت زودمیبینیش ایشالله بسلامتی کاش منم زودبسلامتی زایمان کنم

ای جان عزیزم بسلامتی ان شاا...😍😍التماس دعا 😘

خیر انشالله..
بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۲ ماهگی