لیام بیقراری شدید گریه رو داشت همه میگفتن کولیک و این چیزاست بردمش اطفال میگفت هیچی نیست دیدم بچه م داره تلف میشه انقدر بیقراره بردمش دکتر گوارش گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره
برای اینکه خیالم راحت شه مطمئن شم گفتم چکاپ بده
جواب آزمایش اومد تایید کرد که آلرژی داره
بیقراری و گریه ی شدید نخوابیدن اسهال استفراغ کهیر اگزما دون دون قرمز ممکنه فقط ۲مورد از این علائم رو داشته باشه
حتما باید دکتر گوارش ببرید وگرنه متخصص اطفال متوجه نمیشه
اسهال یبوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.