من چش دو هم گذاشتم شده ۶سالش🥺لذت ببر ا این روزا میدونم سخته مامان قوی ولی خیلی دلتنگ این روزا میشی💐
خخخ شش سال
ترسوندین مارو😆😂
😂😂😂😂خیلی سخت میگذره فک کنم
تا دوماهگی که ۱۰ سال طول کشیدهههه🥲🥲
دلم میخواد زود ۶ ماهه شه از دست رفلاکس راحت شم دیگه شیر خودمو نمیخوره
از مسیر لذت ببر
این روزاش برنمیگرده
بااینکه خیلی سختی داره
تو خو تازه اولشه تحمل داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.