۴ پاسخ

برا سرفه پزشک پسرم‌شربت‌پروسپان داد دو‌روزه‌خورد سرفه رفت

من بردم پسرمو دکتر بهش پلارژین داد و واسه چرک گلوش هم شربت آیورامی هر ۱۲ ساعت ۲ سیسی میدادم خیلی خوب بود چرک رو از طریق مدفوع دفع میکنه

ببرش دکتر
بهش پلارژین میده

استامینوفن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی