چه شیر خوبیه بدم به بچم...من آپتامیل میدم .به نظرتون خوبه؟

۳ پاسخ

منم اپتامیل میدم خوبه

آره من نان دادم بالا می‌آورد خیلی سنگین و چرب بود اپتامیل خیلی خوبه

اره گلم

سوال های مرتبط