خانما میگم من آنومالی رفتم ،حالا سونو بعدی یا آزمایش کی میشه

۲ پاسخ

آزمایش قند و سونو رشد که 32هفته انجام میشه

فعلا هیچی نداری.فکر کنم آزمایش قند هم میشه همون ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر‌طَلا👼🏻 مامان پسر‌طَلا👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری