نبات بریز
پسرمنم هویج نمیخوره😩😂
مامانا یه سوال 👀💛
نینیت غذا خوردنش اذیتت میکنه؟ یا حس میکنی برنامهاش اصولی نیست؟ 😔🍲
اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونهگیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا میخوای یه تنوع خوشمزه به برنامهش بدی
حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓
🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یکروزه» دارم 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
خو اخه هویچ مزه نداره دیگه وای به حال پختش یکم نباتی یذره نمکی چیزی بهش میزدی
من هویج خالی نمیدم باسیب قاطی میکنم یکمم شیرمیریزم خ ذوس داره
منم پسرم اصلاااا دوست نداشت دگ میریزم توسوپاش میخوره
من دیروز اولین روز پوره هویجم بود
اینقدر ریخت و پاش کرد
ولی امروز که تعویض شد متوجه شدم بینتیجه نبوده
نبات نده اصلا، با یکم شیرش قاطی کن
با بازی بهش بده ببین نمیخوره
چجوری درست کردی عزیزم
با سیب درختی و سیب زمینی هم میتونی میکس کنی
شیوا نمیای گروه
❤️تو بله هم گروه داریم❤️
samaneh5456789008
به ایدی خودم پیام بدین
کلی مامان های باحال و پرصحبت
من هویج خالی نمیدم ی تیکه نبات و آرد برنج و هویج میزارم بپزه بعد ک پخت پوره میکنم میشه فرنی هویج خوششم میاد میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.