خانما بچه تو 26یا27هفته به دنیا بیاد میمونه؟

۴ پاسخ

بهش فک نکن عزیزم ، منم موقع ک هم هفته شما بودم خودمو ب این فکرا از زندگی انداختم اتفاقا سبزوار میرم پیش دکتر مهردوست انقد امید میداد اره نگران نباش میمونه چیزی نمیشه ک ب از ذهنم بیفته

احتمالش کمه، ولی ممکنه بمونه. ایشالا که زود به دنیا نمیاد

اصلا فکرشم نکن...

هفتی اره میمونه فقط دستگاه میره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 هفته سی‌ونهم بارداری