۱۲ پاسخ

عزیزم واسه تیروئید کلا باید بری متخصص غدد، دکتر خودت نباید بری که. یه نوبت غدد بگیر و زودتر برو

برو دکتر غدد منم زیر نظر دکتر غدد هستم برای تیروئید

عزیزم برای تیروئید باید بری دکتر غدد،کاری به دکتر زنانت نداری،نوبت بگیر برو

فردا برو

باید بری پیش متخصص داخلی پیش دکتر خودتم بری ارجاعت میده به متخصص داخلی

منم کم کاری دارم باید از متخصص غدد وقت بگیری .
منتظر بمونی که دکتر خودت ببینه. باز دکتر خودت میگه برو متخصص غدد تا دارو شروع کنه

من که دکترم منو فرستاد میش متخصص داخلی فکر کنم شماهم باید برین پیش متخصص داخلی وهرچه زودتر بهتر

مهمه عزیزم باید قرص بخوری

نمیتونی زودتر بری پیش دکتر خودت؟

آنلاین نوبت بگیر بزار بهت دارو بده بهتره

بهتره زودتر دارو روشروع کنی عزیزم

#صبر...

سوال های مرتبط