نه این پماد که میگم واژینال نیست از این کوچیکاست خارجی استفاده میشه
باید بری دکتر یا بهداشت که ببینن عفونت باشه حساسیت، اگر عفونت باشه نوعش رو تشخیص میدن و طبق همون دارو میدن، ولی حتما جدی بگیر چون ماه آخری ممکن خدایی نکرده به بچه منتقل بشه.
پماد کلوتریمازول-تریامسینولون ان ان از داروخانه بگیر خودتو تمیز بشور با سشوار خشک کن این دوتا پمادم یه ذره قاطی کن خارجی بزن به واژنت زود خوب میشی منم اینطوری بودم سریع خوب شدم
فقط کلوتریمازول
وای خیلی بده من همین بودم دوتر بهم پماد داد واژینال استعمال کردم
پماد کلوتریمازول موضعی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.