مامانایی ک جفتتون قدامیه و بچه اوله ازکی حرکاتشوحس کردید

۱۲ پاسخ

سر دخترم حدود ۲۰-۲۱ هفته

از ١٦ هفته

من تازه از همین هفتس لگداشو حس میکنم

۲۲ هفته به بعد قشنگ متوجه میشی من به محض اینکه وارد ماه ۶ شدم اینجوری بودم

من الان ۲۲ هفته هستم هنوز حسش نکردم

از ۱۶ هفته درحد ترکیدن حباب
از ۱۹ هفته لگد میزد

منم جفت قدامی
اولین حرکت توی ۱۷ هفته فکر کنم بود مثل پر‌زدن پروانه ،بعد اون هر چند روز یکبار این حس داشتم .
از ۲۰ هفته هم دارم لگد شو حس میکنم ،چند روزه بیشتر هم شده🥹
البته من هیچی چربی شکمی هم نداشتم ،شکمم تخت بوده
الآنم دستم رو شکم داره لگد میزنه دخترم 🩷
انشالله به حق این شب عزیز قسمت همه چشم انتظار ها بشه و هیچ خانومی در حسرت مادر شدن نباشه✨🥲

سر دخترم فک کنم ۲۰ـ۲۱ هفته بودم

حرکاتش وقتی ب پهلوام از داخل حس میشه و خودشو تو پهلوم سفت میگیره ..ک شوهرم با دست زدن حسش کرد🌱

۱۷ هفته

من از16هفته کامل حسش کردم

من هنوز حسش نکردم نگرانم

سوال های مرتبط

مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری