۲ سالگس
من ۲سالگی میگیرم دخترم ۲سالگی از شیرگرفتم
من گرفتم یه هفته اس هر موقع شیر میخواد میدم بهش
در طول روز هم آب و آبمیوه هم میدم
میگن قانونیقانونیش پسر تا ۲سالگی و دختر تا ۲سال و ۲ماه هست.
خوب تو تابستون بد نیست از شیر بگیرم
من میخوام تیر ماه بگیرم البته اگر موفق بشم
من گرفتم
شیر خودتونو میدادید یا شیر خشک
من گرفتم ولی شیر گاو میدم روزی یه لیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.