دکتر من بخیه ها رو لیزری کرد ولی بخیه ای نکشیدیم الانم رد عمل سزارین رفته خیلی از این بابت خوشحالم
نه عزیزم نه بخیه کشیدن درد داره نه بعدش
موقع کشیدن درد ندارع ولی تا چن ماه جا شون ی درد ریزی داره
اصلا حسش نمیکنی ، خودت هم میتونی بخیه رو بکشی گره ها رو با قیچی بزن بعد آروم بکششون بیرون هیچ دردی هم نداره
نه تازه حس سبکی وراحتی میکنی
نه دیگه زخم ترمیم شده
سلام
اصلا حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.