۳ پاسخ

برو پیش دکترت بهش بگو خدایی ناکرده عفونت نکرده باشه

موقع بخیه درد نداشتی

چندوقته زایمان کردی؟
منم هنوز درد میکنه
همش چک میکنم میگم نکنه زخم شده یا مشکلی هس اما ظاهرش عادیه
نمیدونم چرا دردش خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی