سلام مامانا جای بخیه هام درد میکنه بنظرتون عادیه؟

۱ پاسخ

اگه خونریزی و ترشح نداری بله عادیه

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی