۴ پاسخ

نه شیاف بزار

استرحتتو زیاد کن
خوب میشه
نشینی اصلا چون پاره میشه

دردک داره برامنم همین بود ی قسمتایی انگارسوزن میزدن تاپاشنه پام تیر میکشید اما بدن دردونمیدونم دکتر من مفنامیک اسیدباسفکسیم داده بود
استامینوفن هم میتونی بخوری مشکلی نداره.ولی بازحواست باشه ی وقت مشکلی نداشته باشه بخیه هات
معاینه رفتی بعداززایمان؟

سفیکسیم که دکتر داده میخوری؟باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی