نه شیاف بزار
استرحتتو زیاد کن
خوب میشه
نشینی اصلا چون پاره میشه
دردک داره برامنم همین بود ی قسمتایی انگارسوزن میزدن تاپاشنه پام تیر میکشید اما بدن دردونمیدونم دکتر من مفنامیک اسیدباسفکسیم داده بود
استامینوفن هم میتونی بخوری مشکلی نداره.ولی بازحواست باشه ی وقت مشکلی نداشته باشه بخیه هات
معاینه رفتی بعداززایمان؟
سفیکسیم که دکتر داده میخوری؟باید بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.