۵ پاسخ

من بخیه های داخلیم سمت چپم میسوزه

🥲۱۴ روز؟😑من هنوزم گاهی بخیه های داخلیم اذیتم میکنه 🤣چی میگی خواهرررر

من دوماهه هنوز به موقع هایی درد دارم

برا من شدید شب درد میکرد یعنی مردم دیگه

هنوز چهارده روز میگذره بابا
طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی