۷ پاسخ

تابیست روزاول نبندبازمیشه بخیه اشتباه منونکن فقط یه شال آروم ببندبه اندازه ای که شکمتوبه بالابکشه

من که الان دو بار بستم درد می‌کنه سزارین هستم

خیلی محکم نبند عزیزم.من بعد ده روزم انقد کشیدمو محکم بستم ک شکمم زودتر جم بشه بعد چندوقت درد بد میگرفت داخل شکمم انگار پاره شده بودا.دیگ نبستم محکم.

خیلی زوده عزیزم دکتر من گفت ۳ هفته بعد ببند که خیلیم خوب بود

من نمیدونستم گن بستم از روز اول میسوخت شکمم تا روز 10رفتم بخیه بکشم گفت اصللللااا گن نبند فقط با روسری بلند ببند تا گرم بمونه بخیه هات و شکمت
بعد چهل روز گن ببند اونم نه محکم

اروم ببند اگه خیلی درد میاد ده روز به بعد ببند

نبند حالا

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی