۵ پاسخ

من هر روز میرفتم حمام بخیه هام با شامپو بچه میشستم‌و با سشوار خشک میکردم گرمیجات و کمپوت آناناس زیاد میخوردم پیاده روی هم داشتم آروم آروم راه میرفتم قرص کلیندامایسین و خشک کن هم استفاده میکردم

مبارک باشه عزیزمممممم خیلی خوشحال شدم

بهترین درمان بخیه روغن زرده اصلا تا دوهفته برنج نخور به جای غذاهای نفاخ یه تخم مرغ رو با کنجد و خرما و کشمش بریز تو روغن زرد نیمرو بشه بخور بدون تخم مرغ هم میشه درست کرد،اینو بخوری هم زود جوش میخوره هم شکمت زودتر جمع و تخت میشه اصلا آب سرد نخور بجاش آب جوش و چای بخور .برای شست وشو ی بخیه هم بعد از دوش با آب ولرم و شامپو بچه ی فیروز، باد خنک سشوار رو از دور بگیر بعدش دامن بپوش کش دامنتو بالاتر از بخیه بزار

من دکترم اسپری داد گفت روزی دوبار بزنم ب بخیه ها

قرص اناهیل بخور هر 12 ساعت
آناناس بخور برای زود جوش خوردن بخیه ها ، با سشوار خشک کن ، اسپری نیواشا هم عالیه برا بخیه

سوال های مرتبط