کیا سرکلاژ کردن تو بارداری؟؟؟

فعالیتتون‌در چ‌حده؟؟

۷ پاسخ

من سرکلاژ کردم فقط در حد سرویس رفتن و یه غذای ساده درست کردن

من از اول استراحت مطلق بود سه ماهه باردار بودم سر کلاژ شدم کلا 10روز استراحت میکردم باز شرایط طوری بود مجبور بودم فعالیت زیاد بکنم برای همون 34هفته میخاست دنیا بیاد با کلی آمپول جلوشو گرفتن اخراش 36هفته کیسه آبم پاره شد دیگه خدا بخاد نگه میداره همین

در حد دستشویی و حمام سبک رفتن، فقط توالت فرنگی.
کارای خونه و اشپزی ام نمیکردم.
با اون همه رعایت بچه ام یک ماه زودتر بدنیا اومد

خیلی مواطب باش بچه کوچیک داری خیلی بغلش نکن، بچه شکمت پسره. پسرا نسبت به دخترا ضعیف ترن

منم بودم اصلا ۳ماه حموم نرفتم باورت میشه دسشویی فرنگی استفاده میکردم وفقط درازکشیده بودم

استراحت مطلق مطلق بودم رو تخت دراز کش تا ماه اخر

فقط سرویس و کارای سبک خودم بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی