کیا تو ماه های دو سه بارداری لکه بینی دارن؟

۶ پاسخ

من تو‌دوتا بارداریم داشتم یکی شش هفته یکی هشت هفته با استراحت و شیاف رفع شد

شیاف پروژسترون استفاده کن به دکترتم بگو حتما

داشتم .نگران نباش من دوستم خونریزی مثل پریودی میکرد الان بچش سالمه سالمه

من از اول تا اخر🤣🖐

من تا 4ماهگی خونریزی داشتم

استراحت مطلق بودم تازه بارداری اول نداشتم دوم بود با خوردن پرتقال با شیاف دفع شد

سوال های مرتبط