من ۲۴هفته رفتم الآنم ۲۸هفته ۲روزم دوباره رفتم دیگه تا۳۶هفته دفعه آخر میرم 🥲🤍
من ۲۷ هفته رفتم
من یدونه ۲۴ هفته داشتم یدونه دیروز دادم و اخریم گذاشته واسه ماه اخر
من یدونه ۲۴ هفته داشتم یدونه گفته ۲۸ بیا حتما بعدشم میگه بیا
۳۲ هفته البته ب نظر من باید میذاشتم ماه آخر ک زایمان اولی ها بدونن وزن بچه چقدرع طبیعی یا سزارین میشن
من میخوام ۲۹ هفته برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.