سلام خانما چه زمانی خوبه برای سونوی رشد

۶ پاسخ

من ۲۴هفته رفتم الآنم ۲۸هفته ۲روزم دوباره رفتم دیگه تا۳۶هفته دفعه آخر میرم 🥲🤍

من ۲۷ هفته رفتم

من یدونه ۲۴ هفته داشتم یدونه دیروز دادم و اخریم گذاشته واسه ماه اخر

من یدونه ۲۴ هفته داشتم یدونه گفته ۲۸ بیا حتما بعدشم میگه بیا

۳۲ هفته البته ب نظر من باید میذاشتم ماه آخر ک‌ زایمان اولی ها بدونن وزن بچه چقدرع طبیعی یا سزارین میشن

من میخوام ۲۹ هفته برم

سوال های مرتبط

مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد