خانوما آزمایش تیروئیدم امروز جوابشو گرفتم

تصویر
۱۰ پاسخ

اصلا خوب نیست فقط اونایی که میگن خوبه کجای دلم بزارم پرکاری داری احتمال زیاد نداشته باشی هم لب مرزه سریع برو دکتر غدد خوب

احتمالا تیروئیدت پر کار شده پرکاری همراه با تپش قلب سرگیجه و کاهش وزن هستش

پر کار شده
نرمال نیس
من تیرویید داشتم قرص میخوردم قرص رو زیاد خوردم اومده بود پایین دکتر قرصمو قطع کرد

قرص میخوردی؟

خیلیم خوب

فکر کنم پرکار باشه تیروئیدت

مقدارش کمه باید قرص بخوری

ولی پایینه ها

خوبه خوبه خیلی

خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلما وتودلی مامان هلما وتودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری