اصلا خوب نیست فقط اونایی که میگن خوبه کجای دلم بزارم پرکاری داری احتمال زیاد نداشته باشی هم لب مرزه سریع برو دکتر غدد خوب
احتمالا تیروئیدت پر کار شده پرکاری همراه با تپش قلب سرگیجه و کاهش وزن هستش
پر کار شده
نرمال نیس
من تیرویید داشتم قرص میخوردم قرص رو زیاد خوردم اومده بود پایین دکتر قرصمو قطع کرد
قرص میخوردی؟
خیلیم خوب
فکر کنم پرکار باشه تیروئیدت
مقدارش کمه باید قرص بخوری
ولی پایینه ها
خوبه خوبه خیلی
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.