مامانا کسی از این فرنی داده چطور درست کردین؟

تصویر
۴ پاسخ

خودت درست کن اگر بچه وزن نگرفته و دکتر گفته شروع بکنی سالم شروع کن این شرکتی ها بدرد بچه نمیخوره

نه ندادم
ولی دخترمو که برده بودم دکتر گفت بهتره از این اماده ها ندی،خودت آرد برنج و با آب بپزی بشه فرنی

ببخشید چرا خودت درست نمیکنی؟
این شرکتیه هرچی باشه توش مواد زدن.الان کوچولو ۴ ماهشه شاید مناسبش نباشه

سلام عزیزم اینارو خودت باید چشمی بزنی اب بریز توی ماست خوری اب ولرم بعد کم کم اینو اضافه کن و تند تند باقاشق هم بزن ببین اینا خیلی غلیط میش پس زیاد نریز و جوری باش ک ابکی مانند باش نه زیاد نه کم تابچه بتونه قورت بده

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری