منم امروز داشتم به همین فکر میکردم
تازه الان تو دلمونن سرویس شدیم
بیان بیرون که سختترم میشه 😅
بچه ها لطفا لطفا دعا کنید خدا به من ی دو قلو یا چهارقلو سالم و از هر دو جنس بده
بزرگ کردنشون خیلی سخت تره خودتون آماده کنید
ولی خوش بحالتون که دوقلو دارید منم خیلی دوست داشتم بچه هام دقلو باشن یه دختر و یه پسر ولی خدا بهم یدونه داده فعلا اونم دختره بازم خدارو هزاران بار شکر ❤️🙏
منم ...
بزار حالا بیای بالاتر🤣الان باز سخت نیست زیاد
من دیگه روزشماری میکنم تا زایمان
همه فکر میکنن همون مثل یه قلوییه یدونم کنارش بهمون دارن جایزه میدن دیگه سختی نداره
دوقلویی برا من تا۲۹.۳۰اسون بود. اما بعد اون افتضااااح سخت شده
دقیقا . واقعا سخته . خدا فقط کمک همه مادرا کنه خصوصا مادرایی که چندقلو دارن
الهی ما یکیه دهنمون سرویس شده شما ک دوتاس خدا برات اسون کنه انشالله
چرا ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.