خانما ازمایش گلوکز شما چقد شد هزیزنش با بیمه

۸ پاسخ

من رفتم بهداشت رایگان بود

من رفتم بهداشت رایگان بود

400 با بیمه

من با بیمه سلامت ۴ مرحله ای با تیرویید و ادرار شد ۱۴۰۰

من با بیمه تامین
گلوکز و تیرویید و کشت ادار و کم خونی
۵۰۰ شد

اگ بهداشت پرونده داری برو بزا برات بنویسه یا خودشون انجام میدن یا میفرستن جای دیگه ک رایگانه

برو بهداشت رایگان بده
من امروز رفتم آزمایش تیروئید دادم
چهارشنبه برم گلوکز بدم ک رایگان

من رفتم بهداشت رایگان شد

سوال های مرتبط

مامان آرن🩵 مامان آرن🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد