من رفتم بهداشت رایگان بود
من رفتم بهداشت رایگان بود
400 با بیمه
من با بیمه سلامت ۴ مرحله ای با تیرویید و ادرار شد ۱۴۰۰
من با بیمه تامین
گلوکز و تیرویید و کشت ادار و کم خونی
۵۰۰ شد
اگ بهداشت پرونده داری برو بزا برات بنویسه یا خودشون انجام میدن یا میفرستن جای دیگه ک رایگانه
برو بهداشت رایگان بده
من امروز رفتم آزمایش تیروئید دادم
چهارشنبه برم گلوکز بدم ک رایگان
من رفتم بهداشت رایگان شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.