اسم پسراتونو چی میذارین؟ رد دادم دیگه هیچ اسمی به دلم نمیشینه😫

۲۷ پاسخ

امیر محمد گزاشتیم

هامین
کارن
ماهور
آیهان
علیسان
تیام

حسین

ماهد 🩵

امیرعباس

((امیرحسین) عمرم مامانشه❤️😍

پسراولم سپهر برای این پسرم بین رهام و رایان موندیم همسرم میگه رایان من میگم رهام

آرنیک

من مبخام بزارم هیوا

رادمهر

عماد

رادمهر 💙
یعنی بخشنده چون خورشید
بزگوار

سامیار

این اسم پسر من باهمراه معنیشه که قراره به گیفتهاش وصل کنم.😍🥹

تصویر

آرتین 🍓 🥹

امیرعلی

پسر من آرتا🩵

یا رامان میزارم یا آرسن

من گریه میکردم امروز سر اسم🙁😂

آرن خیلی قشنگه

من رادینه اسم پسرم ولی اسم ویهان هم خیلی دوس دارم

سورنا یا سام

من پسر اولیم آرسام بود گفتم دومی اگه پسر شد میزارم رادمان ولی دختر شد 😅

تیام🥰

پسر من آرتین
عاشقشمم

من اگه بچم پسر بود میزاشتم هومان

ارتام

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد