سلام خانمل چرا جواب سوالای قبلیمو نمیدین

۲ پاسخ

نشسته تو اب بهش بده. سیب خورد کن بذار رنگش قهوه ای بشه بعد بهش بده
. ماست پربیوتیک بهش بده با کته. شربت وانلایت بهش بده . اینا برای اسهال خوبه

واقعیتش من نمیدونم چون دارو محلی به بچم میدم همیشه
وگرنه جواب میدادم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی