خانومایی که شاغل هستید هم باردار
چیکار میکنید چطوری سرکار میرید؟

۵ پاسخ

ناخنکارم هروز از۳ تا۷ نیم سالنم روزی۴ تا میزنم

به سختی

من کار میکردم استعفا دادم چون سقط شد

من فیشالکارم اره میرم چون شغلم هر روز نیست و ساعتش دست خودم

به سختی
سرکارمم پله داره خیلی نگرانم که یکم ک هفته ام بره بالا چی میشه

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری