دختر من دو روز بی دلیل تب کرد فکر کردم دندونه فقط پاراکید دادم دو روز بعد سرفهای خلطی الانم ریه چرک شدید داره بردم دکتر سمیر دارو داده بش کو اموکسی کلاو و یه مشت اسپری و داروها کورتونی، میترسم خیلی
پسرای منم بی دلیل تب کردن
دکتر گفت تب ویروسی هستش
شاید بخواد آبله مرغون بگیره خدایی نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.