خانوما من چکاب یکسالگی نبردم واجبه؟

۹ پاسخ

والا دختر من هم وزنش خیلی بود هم قدش ولی بردم دکتر آزمایش اینا نوشت دیدیم دخترم کم خون هست ببری خوبه خیال خودت هم راحت میشه

من یک هفته درگیربودم ببرم نبرم ازآخربردم خیال خودم راحت کردم

بعله حتما ببر پشت گوش ننداز

دکتر بایدبنوبسه؟

حتمااا ببر من دخترم هم قدش بالاتر از نمودار بود هم وزنش روی خط نمودار و تغذیه و همه چیزشم اوکیه بردم گفت ذخیره اهنش کمه حتمااااا ببر

نه واجب نیست عزیزم
اگه همه چیز نرماله اوکیه

بنظرم من لازمه تیرویید کم خونی مینور همه چیز چک میشه

لازمه چون به ظاهر مشخص نمیشه اگر آهن یا ویتامین کم باشه

اگ همه چی رواله ن لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۱ سالگی