۱۰ پاسخ

میخورم اما کم

منم همه چی میخورم

بچتون حساسیت به پروتئین گاوی نداره

اپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

من همه چی میخورم بچمم خداروشکر آرومه

والا همه چی میخورم من

بله میخورم ولی کم

من که میخورم

میخورم همه چی

اره میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسان❤️  آرن❤️ مامان آرسان❤️ آرن❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی