خانوما شما از کی حرکتهای نی نی رو حس کردین🥺 من هیچی نمیفهمم

۱۰ پاسخ

۲۱ یا ۲۲ هفته دیگه متوجه میشدم واضح

من که الان قشنگ حس می‌کنم
یعنی در واقع برا من از ۲۲ هفته ۲۳ هفته شروع شد

زوده عزیزم تا ۲۱ وقت داری

من تازه دو سه روزه میفهمم اونم خیلی جزئی

منم احساس نمیکنم نگران نباش

سر دخترم از هفته ی ۱۵
سر این از هفته ی ۱۹

ان شاءالله همین روزا حس میکنی عجله نکن

17 هفته. شاید جفتت جلو هست. حرکتا رو دیر حس میکنی

اگه جفتت قدامی باشه دیر متوجه میشی عزیزم

منم😑

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری