۱۳ پاسخ

دخترمنم خکب میخوره ولی وزن نمیگیره

بچه های منم همینن.چرا دروغ بگم هیکلشونو دوس دارم.نمی دونم چرا وقتی بچه تپل میبینم خفه میشم.

دختر منم همینه

جوش نزن همشون همینن ،من ک شخصا قد برام مهم تره

دختر منم ۱۰ کیلو انقدر جنب و جوش داره غذاشم کمه

ببشتر بگووووو

وای دقیقادخترمن هرچی بگی دکتربردم فایده نداره ۱۰کیلوعه اصلانه زیادمیکنه نه کم روانی شدم هییییچی نمیخوره اصلااشتهانداره دخترمن امروزدیگ زدم زیرگریه

ازمایش بردی؟

به غذاش همییییشههههه کره حیوانی بزن
هفته ای چهار پنج بار معجونی ک میگمو درست کن ی لیوان بخوره
شیر پاستوریزه پرچرب + موز+ پودرمغزیجات+ی ق پر کره بادام زمینی+دو سه تا خرما
کباب تابه سیب زمینی سرخ شده و پنیرچدار
صبحانه حلیم بوقلمون بده بهش

دوره هرچی خوراکی سوپرمارکتی خط بکش فقط بستنی مجازه هفته ای دوبار اگ تو اب هویج بهش بدی ک چه بهتر

عصرانه کیک خونگی انواع اوتمیل پنکیک بهش بدع

پنیرخامه ای ویلی و یدونه تخم مرغ ابپز و کَره و یکم نمک قاطی کن خالی یا بانون صبحانه بهش بده

اگ میخوره املت خرما هم خوبه

والا بچه های منم همینن یکی ک تو ۸.۵تا ۹موند یکی ک ۹.۵تا ۱۰

بچه منم همینه

دختر منم همینه
دکتر میگه بعضی بچها بعد از بلوغ استخون میترکونن

دختر منم همینه 😐

سوال های مرتبط