شمام دچار سر درد شدین تو بارداری؟ خطرناکه؟🥲

۱۳ پاسخ

هورمونا،افزایش هورمون پروژسترون

سر دردای من تازه شروع شده از اول هفته ی ۲۰ و همچنین بی خوابی🤦🏼‍♀️

وااااای نگو مدتیه الحمدلله برا من کم شده

من انقدر شدید بود که میبستمش
از هفته ۱۹ دیگه خدا رو شکر قطع شد

من خیلی دارم نه چه خطری بعضی از بارداری ها همراه با سردرده

من سر دخترم از اول تا پنج ماهگی سردردای میگرنی داشتم جوری ک هم سرمو هم چشامو با شال میبستم میزفتم اتاق تاریک میخوابیدم ینی هیچ کاری نمیتونستم بکنم اون پنج ماه خیلی سخت گذشت بهم ایشالا اینسری دچارش نشم الانم حالت تهوع داغونم کرده

همیشه

منم سردرد دارم همچنان

طبیعیه رفع میشه منم 18هفته تا 19 ب حدی درد میکرد ک میبستم آبان سردرد ندارم بدن درد دارم 😮‍💨

طبیعی هست

من ک مرتب

طبیعیه سردرد بخاطر افزایش جریان خونه

منک خیلی تا دلت بخاد

سوال های مرتبط

مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری