منم خیلی سنگین شدم کار نمیتونم بکنم
سنگینی به کنار لگن ندااارم نه میتونم بخوابم نه راه بزم نه بشینم کلا داغونم🫠
من شکمم سر پا که هستم احساس جر خوردن میکنم
من که نابودم وزنمم خیلی بالا رفته
واایی اره خیلی حس سنگینی دارم همش دلم میخاد عین خرس بخابم یا دراز کشیده باشم
گاهی بلند شدن از رو زمین واقعا سخت میشه
دقیقا منم همینطورم بارداری دوممه با اینکه تازه یک کیلو از ۳ کیلویی که کم کرده بودم اضافه شده و شکمم خیلی بزرگ نیست ولی خیلی احساس سنگینی میکنم نمیتونم درست بشینم و راه برم انگار یه وزنه سنگین بهم وصل کردن بارداری قبلیم تا موقع زایمان هم سرحال و پرانرژی بودم الان میگم با این وضع وای به حال ماه های آخرم
من همیشه ب خاطر وزنم سنگین بودم🤣الان دیگه سنگینی نی نی خیلی حس نمیکنم
من اصن نای بلند شدن ندارم بخدا فقط میگم دراز بکشم بخابم..منم بارداری دوممه سر اولی زبر و زرنگ بودم
اره کمرندارم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.