خانمای هم هفته من شماهم بی اشتها شدین؟

۵ پاسخ

اره قرص مولتی ویتامین میخورم

من بااینکه مواد غذایی مصرفیم خوبه ..و مکمل ها رو به موقع میخورم ..و همیچنین میوه ها میخورم..و هله هوله و‌فست فود و‌نوشابه هم حذف کردم ..
خودم طی بیست روز فقط 1کیلو وزن گرفتم ..البته شکمم خوبه ..یعنی بچه رشد خودش کرده ؟سونو های قبلی همه چی اوکی بود..

من اره الان دو روزه اشتها ندارم کلی نگرانم

من دوباره حالت تهوع و کسلی برگشته نمدونم از گرمی هواهس،اشتهام ازوقتی مولتی دکترتجویزکرده مصرف مکنم بازشده

نه والا
پر اشتها هم نشدم مثل قبلم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد