مامانا هم هفته ها شماهم یبوست شدین؟؟؟

۴ پاسخ

البته آب گرم یک لیوان ناشتا. گوجه . پرتقال . شربت لاکسی ژل هر روز باید استفاده بشه من که کلا درگیر نفخ شدید و یبوست هستم متاسفانه🥲😑

من همه چی استفاده کردم فعلا هر روز کاهو روزی چهار پنج برگ . شیر سرد صبح و شب یک لیوان استفاده کنین شاید جواب گرفتین

آره عزیزم
با دکترت مشورت کن اگه قهوه و کاپوچینو مجازی استفاده کن
حرکات روده رو زیاد می‌کنه قهوه

روتین قبل از خواب آب ولرم و عسل و صبح ناشتا هم ی لیوان آب ولرم بخوری خوب میشی انجیر خیس خورده هم خیلی خوبه قبل از خواب سه تا دونه بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم روزهای ابتدایی تولد