بچه ها کسی تو ۲۸ هفته سنو رشد رفته؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

دکتر من نوشته برام، اولیش ۲۸ و بعدی ها ۳۲ و ۳۶

من ۲۹ هفته رفتم عزیزم

بله من رفتم

اره من رفتم

اره من رفتم

من رفتم

به گفت ۳۲ هفته

اره میرن

فکر کنم آخرین سونو من ۲۸ بود🤔

۲۸ هفته و ۵ روز رفتم

بله من‌رفتم

۳۲ بهترین زمانه

من امروز رفتم

من۲۸هفته و ۶رور رفتم

یه بار 28 یه بار 32 یه بار 35

من 30 میرم

من رفتم

من ۲۸

اره من امروز رفتم

دکتر من گفت ۲۸ بیا برای رشد

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی