بچه ها کسی سونو رشد رو هفته ۲۸ ام انجام داده؟

۱۰ پاسخ

من دکتر بهم چیزی نگفت که چه تاریخی بیای واسه سونو رشد فقط گفت 7 ماهت شد میتونی بیای چرا؟

بله من

بله من انجام‌دادم

من انجام دادم اما دوباره ۳۶ هفته هم دارم

نه من دقیق ۲۸ هفته و یک روزم بود رفتم
هم وزنشو گفت که خوب خدا رو شکر
هم آب دور جنین رو
هم خون رسانی جفت به جنین که خوب بودن خدا را شکر
یکی هم برای ۳۶ هفته برام نوشته که انشاالله وسط هفته میرم

بهترین موقع نوشته حتما تو این هفته ات برو

من ۲۸ رفتم .۳۳ رفتم .۳۶هم رفتم

من ۲۷ هفته یه بار رفتم ۳۲ هم میرم

من دکترم گفت زوده الان تازه گفته برم

بله من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد