بچه ها حتما بابد ۸ صبح بریم ازمایش قند؟؟؟؟؟نمیشه ۱۰ رفت؟

۸ پاسخ

بعضیا میگن ادرار اول صبح میخواد
میتونی دستشوییتو از شب قبل نگه داری تا ۱۰ صبح؟🤐

آزمایش قند طولانیه
من ۸ رفتم سری اول
سری دوم یک ساعت بعدش شربت دادن
سری بعد یک ساعت بعدش دوباره رفتم
با معطلی خود آزمایشگاه ۸ رفتم ۱۱ برگشتم

نه نمیشه
من شنبه رفتم ساعت ۱۰:۳۰ رسیدم
گفتن برو یه روز دیگه بیا از ۸ اینجا باش. گفتن واسه خودت بده و روی نتیجه تاثیر داره:) منم گفتم روزه شک دار نگیرم بذارم ساعت درست برم

سلام
والا من نزدیک ۱۱ رفتم😅

خداروشکر جواب آزمایشم که اومد قند نداشتم

زودتربری ک بهتره زودترازمایش ناشتاتو میدی اون پودر بدی چون شیرینه دیگ گشنت نمیشه تادیروقت

ده بری تا ۱۲ نباید چیزی بخوری
بعد فک کنم ازمایشگاه ها معمولا تا نه و نیم پذیرش میکنن

چون ۳ مرحله ازمایش خون داره اگ ۱۰ برید تا۱ طول میکشه و بخاطر همین ازمایشو نمیگیرن ازت

چرا میشه باید ناشتا باشی دیگع

سوال های مرتبط

مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری