بعضیا میگن ادرار اول صبح میخواد
میتونی دستشوییتو از شب قبل نگه داری تا ۱۰ صبح؟🤐
آزمایش قند طولانیه
من ۸ رفتم سری اول
سری دوم یک ساعت بعدش شربت دادن
سری بعد یک ساعت بعدش دوباره رفتم
با معطلی خود آزمایشگاه ۸ رفتم ۱۱ برگشتم
نه نمیشه
من شنبه رفتم ساعت ۱۰:۳۰ رسیدم
گفتن برو یه روز دیگه بیا از ۸ اینجا باش. گفتن واسه خودت بده و روی نتیجه تاثیر داره:) منم گفتم روزه شک دار نگیرم بذارم ساعت درست برم
سلام
والا من نزدیک ۱۱ رفتم😅
خداروشکر جواب آزمایشم که اومد قند نداشتم
زودتربری ک بهتره زودترازمایش ناشتاتو میدی اون پودر بدی چون شیرینه دیگ گشنت نمیشه تادیروقت
ده بری تا ۱۲ نباید چیزی بخوری
بعد فک کنم ازمایشگاه ها معمولا تا نه و نیم پذیرش میکنن
چون ۳ مرحله ازمایش خون داره اگ ۱۰ برید تا۱ طول میکشه و بخاطر همین ازمایشو نمیگیرن ازت
چرا میشه باید ناشتا باشی دیگع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.