😐واقعا کسی هست اینکار بکنه؟؟؟ضرر خالصه دیگه رسما برا بچه
حالا کاری به ضرر الانش ندارم ولی عزیزم بزرگتر بشه دچار بیش فعالی میشه
من تو مدرسه کار کردم بیشتر بچها بخاطر مصرف مشروب و قلیون پدر و مادرها دچار بیش فعالی بودن خواهشا نکشید تا جایی که براتون مقدوره بخاطر آینده فرزندتون
من تو بارداری اصلا نکشیدم الآنم بچم کامل شیرخشکیه یکی دوبار پایه همسرم شدم تو فضای آزاد کشیدم دودش اصلا سمت دخترم نبوذ
من شدیدا معتاد ب قلیون بودم حداقل شبی یکی رو میکشیدم
ولی از بارداری گذاشتم کنار هنوزم نکشیدم🥲دلم میخواد اما گناه داره بچم
الان خیلی ناراحتم نمیخوام دیگ بکشم
هر کی تجربه داره ی چیزی بگه من عذاب وجدان گرفتم
من میکشم میگ ربطی نداره ولی اگ واقعا ضرر داره منم نکشم ولی همه اونایی ک شیر میدادن گفتن هیج ربطی ب شیر دادن نداره نمیدونم
من🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
من😑😑
وای من تووو بارداری نکشیدم اصلا دوباره از اردیبهشت تا حالا شروع کردم کشیدم اما دیگ میخوام از فردا نکشم؟بچه ها اتفاقی نیفته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.