۴ پاسخ

دختر منم بود چه کولیکی خدایا تا الان که شده پنج ماه حبوبات نخوردم الان کم کم میخورمم میترسم اینقد سیب زمینی خوردم چون نمیتونستم هیچی بخورم🥴 چیزای ترش خیلی کم میخوردم مخصوصا ترشی .ماکارونیو بدون سویا درست کن سویا نفخ داره چیزای تند زیاد نخور نزار باد اینا به شکمش بخوره با روغن زیتون ماساژش بده

من انقد تخم مرغ خوردم حالم دیگه بدشده کاچی هم میخورم ولی از شیرینش متنفرممم دلم غذای خوب میخاد🥲😂

بنام خدا فقط مرغ در شرف تخم گذاشتنم😂

سوال منم هست... برای من رفلاکس هم داره واقعا سخته

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان کوچول بچه مامان کوچول بچه ۵ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا🧸🩵 مامان اهورا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان نیماونیکان مامان نیماونیکان ۷ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی