۵ پاسخ

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

خرما رو له میکنم با فرنی ارد برنج و موز میدم
بعضی وقتا نیم دونه میپزم
میزارم خیلی پخته بشه با خرما خیس خورده و همون اب حوش ک گذاشتم خرما خیس بخوره توش میکس میکنم شیرین میشه میریزم تو لیوان آموزشی میدم بخوره برا میان وعده ای چیزی

تو فرنی میریزم

من فقط فرنی سیبو خرما دادم

ایده دادن ب منم بگو

با بسکویت مادر و پودر بادوم قاطی میکنم میدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی