۵ پاسخ

تو فرنی و اتمیل بریز،میتونی بپزی بدی،تو سوپ بریز

میپزم میریزم تو فرنی یا با شیر یکم قاطی میکنم

اوتمیل درست میکنم
کدو حلوایی با هویج بزار بپزه
بعد جودوسرپرک رو اضافه کن

خودش شیرینه، کدو حلوایی با هویج پخته هم میتونی بدی

پوستش رو بکن،ریز کن،یه کم آب بریز زود میپزه گلم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری