سلام مامانای گل برا بچهاتون فرنی رو چجوری درست میکنین

۴ پاسخ

عظقم تاپیکای منو ببین کلی دستور هست

آرد برنج و آب با هم میزارم رو حرارت غلیظ که شد موز رو با پشت چنگال له میکنم قاطی میکنم
بچه‌های من که خیلی دوست دارن با اشتها میخورن
گاهی اوقات بادوم هم پودر شده میریزم

برنج نیم دونه ایرانی رو خوب شستمش یه روز خیس کردم و بعد گذاشتمش تو سینی روبرو کولر خشک شد آسیابش کردم برای درست کردنش هم یه قاشق میریزم توی آب سرد به هم میزنم میذارم روی گاز با شعله کم به حدی ک قوام بیاد یه کم روغن زیتون هم میزنم

تا حالا از فرنی های آماده میدادم بهش الان می‌خوام خودم درستش کنم

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی