۵ پاسخ

قطره پلارژین بده

اسپری بینی .هر ۸ ساعت. استامینوفن هر ۶ ساعت به مدت ۳ روز .کنارش سوپ گرم

پلارژین بده
سدیم کلراید بزن به بینیش
بخور هم بذار براش

هر ۸ ساعت دوسی سی پلارژین آنی خوب میکنه
واسه بینیشم که همون قطره سدیم کلراید میزنم

امشب‌براش‌قطره سدیم کلراید بریز بتونه بخوابه صبح ببر دکتر شاید انتی بیوتیک می‌خواد

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی