سلام عزیزان واکسن ۶ماهگی زدید راحت بود

۶ پاسخ

آره👍

اره
واکسن ۶ سبک هس

تقریبا راحت بود

سلام اره من دیروز زدم وای که پسرم خیلییییی تب داشت خیلی ترسیدم میترسیدم تشنج کنه شیاف گذاشتم استامینیفون دادم پیاز گذاشتم کف پاش پاشویش کردم همش تااومده پایین تاصب باهاش بیداربودم

اره خوب بود

بله بله

سوال های مرتبط