اگه زیاده شیاف بذار
پاشویش کن
ببین من بردم بیمارستان پرستاره بهم یاد داد:لباساشو درار از قسمت زیر ناف ب سمت پاها بگیر زیر شیر اب
اب ولرم باشه خیلی مهمه ولرم اب سرد نگیری
بعد دستتو خیس کن رو صورت و سرش و دستاش از بازو ب پایین بکش جوری ک اب روش بمونه
هربار میره بالا اینکارو بکن فوری میاد پایین
قطره پاراکیدم ۴ساعت بهش بده حتما حتما
نگران نباش من همین کارارو کردم خوب شد
پاشویه کن پیاز حلقه کن بزار تو جوراب پاش کن زیاد لباس تنش نکن در حد یه بلوز استین کوتاه با شلوار یا شلوارک
منم بچم داغه و الان فقط ما بی بی تنشه از هال تو اتاق هوا میاد همینجوری گذاشتمش تبش اومد پایین
و ی پارچه نخی بنداز روش
لباسش تنش نکن فقط مایبی بزن بهش
پاراکید یده
شیاف بذار اگ خیلی زیاده
استامینوفن بهش دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.